محفل قرآن امیرالمؤمنین ( علیه السلام )

اصفهان ؛ خمینی شهر ؛ شبهای جمعه ؛ سیّار

محفل قرآن امیرالمؤمنین ( علیه السلام )

اصفهان ؛ خمینی شهر ؛ شبهای جمعه ؛ سیّار

محفل قرآن امیرالمؤمنین ( علیه السلام )

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

انس با قرآن
انس با قرآن دلهاى ما را با معارف قرآن آشناتر خواهد کرد. هرچه در دنیاى اسلام کمبود هست، بر اثر دورى از معارف الهى و معارف قرآنى است. قرآن کتاب حکمت است، کتاب علم است، کتاب حیات است. حیات امتها و ملتها در آشنائى با معارف قرآن و عمل به مقتضاى این معارف و عمل به احکام قرآنى است. انسانها اگر طالب عدالتند و از ظلم بیزارند، راه مبارزه‌ى با ظلم را باید از قرآن فرا بگیرند. انسانها اگر طالب علمند و به وسیله‌ى معرفت و آگاهى و علم میخواهند زندگى را رونق ببخشند و راحت و رفاه را براى خودشان تأمین کنند، راهش به وسیله‌ى قرآن نشان داده میشود. انسانها اگر در پى ارتباط با خداى متعال و صفاى معنوى و روحى و آشنائى با مقام قرب الهى هستند، راهش قرآن است.
ضعف ما امت مسلمان، عقب‌ماندگى ما، کج‌رفتارى‌هاى ما، کج‌تابى‌هاى ما در مسائل اخلاقى و زندگى، همه‌ى اینها ناشى از دورى از قرآن است.
نقش قرآن این است که ما را از لحاظ ماده و معنا اعتلاء ببخشد؛ و این کار را قرآن میکند. کسانى که با تاریخ آشنا هستند، نمونه‌هایش را در تاریخ دیدند؛ و ما مردمِ این زمان، در زمان خودمان داریم نمونه‌هایش را مشاهده میکنیم. یک نمونه، همین شما ملت عزیز ایران هستید......
به همین اندازه که ما یک قدم به سمت قرآن، به سمت معارف قرآنى برداشتیم - که آنچه که ما به سمت قرآن حرکت کردیم، واقعاً یک قدم هم بیشتر نیست - خداى متعال به ما عزت داده است، به ما حیات داده است، به ما آگاهى و بصیرت داده است، به ما قدرت و قوّت بخشیده است.....


⚜کانال محفل قرآن امیرالمؤمنین«ع»

فعالیت در زمینه های مختلف از جمله:
✅مکتوب بیانات استاد رفیعی«سخنران محفل»
✅مباحث معرفتی
✅آشنایی با سوره های قرآنی
✅نشر آثار شهدا
✅مهدویت
✅نهج البلاغه
✅و...
🎈برای پیوستن به این کانال روی لینک زیر کلیک کنید.🎈

https://telegram.me/mahfel110

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات



از سوم شهریورماه به مدت شش روز
برای اطلاع از جزییات و  ثبت نام با محمدعلی کریمی 09138953700 تماس بگیرید.

نظرات  (۵)

با سلام خدمت مدیریت وبلاگ میخواستم بپرسم  چرا گزارشات جلسات محفل امیر المومنین دیگه رو صفحه وبلاگ خود محفل نیست؟؟؟
از نظرات قبلی مشخص که خیلی ها انتقاد کردند.چرا باید اینطور باشه؟ ایا نظرات مهم نیست اگه باانتقادات  کاری را درست نمیکنید حد اقل یه معذرت خواهی از ملت بکنید... 
واقعا اقایون محمد علی کریمی محمد مهدی کمالی محمد کمالی مهدی رحیمی حتی جناب اقای رفیعی با این همه تجربه یه کاری بکنند،  یه دلی بسوزونند.    
بخدا حیف جلسات  ثبت نشه.
خواهشا رسیدگی کنید.
پاسخ:
سلام.از اینکه وبلاگ محفل را مرور می کنید نهایت تشکر را از شما دوست خوبم دارم.باور کنید نظرات همه ی افراد برای من و تمامی مسئولان محفل اهمیت خاصی دارد.باور کنید مشکلاتی سر راه بود که امکان انتشار مطالب ماه رمضان و این دو هفته ی اخیر نبوده لذا از شما عذر خواهی می کنم و ان شاالله جبران خواهم کرد.

قاعدتا باید نظرات این تصویر  چیز های دیگه ای باشه نه چرا ها و عصبا نیت ها. لطفا یه تغییری در روند کار بدید.رسیدگی کنید.

با عرض سلام خدمت همه محفلی های عزیز

ان شاء الله در زیارت به فکر بنده و اعضای گروه کوهنوردی باشید

هر چند عده ای از اعضا گروه همون اعضای محفل هستند اما بازم التماس دعا داریم

سلام؛
بهتر بود مثل شهید حیدری یادی هم از شهید جعفری و همه شهدای گمنام و غیر گمنامی که در این ایام در شهرهای مختلف کشور تشییع شدند می‌کردید. همچنین علی جون، گل پسر دوست داشتنی، وبلاگ محفل که جای تبلیغات امثال شرکت الکسا نیست، حذفش کنید.
سلام؛
و نیز رنگ وبلاگ خیلی تیره است و به سختی میشه مطالب را خواند و تناسب رنگ رعایت نشده است. قالبی دیگر انتخاب کنید. الهی خدا شهیدت کنه دادا علی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی